HRADY A ZÁMKY HISTORICKÁ MISTA CÍRKEVNÍ PAMÁTKY PAMÁTKY UNESCO HOME PAGE HOME PAGE 15 KRKONOŠE 14 SEVERNÍ MORAVA A SLEZSKO 13 STŘEDNÍ MORAVA 12 JIŽNÍ MORAVA 11 VYSOČINA 10 VÝCHODNÍ ČECHY 09 ČESKÝ RÁJ 08 ČESKÝ SEVER 07 SEVEROZÁPADNÍ ČECHY 06 ZÁPADOČESKÉ LÁZNĚ 05 PLZEŇSKO 04 ŠUMAVA 03 JIŽNÍ ČECHY 01 PRAHA 02 OKOLÍ PRAHY PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY KONGRESOVÁ TURISTIKA AKTIVNÍ DOVOLENÁ PŘÍRODA LÁZNĚ 14 SEVERNÍ MORAVA A SLEZSKO 13 STŘEDNÍ MORAVA 12 JIŽNÍ MORAVA 11 VYSOČINA 04 ŠUMAVA 03 JIŽNÍ ČECHY
Neděle 17.08.2025
 

REGION OKOLÍ PRAHY
Vyhledávací centrum
Rejstřík regionu
Databanka akcí
Dopravní přístupnost
Destinační management
Příroda a její ochrana
Biosférická rezervace UNESCO
Chráněná krajinná území
Přírodní zajímavosti
Jeskyně a propasti
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Naučné stezky
Památky a zajímavosti
Památky UNESCO
Památky a architektura
Církevní památky
Hrady a zámky
Kultura, zábava, sport
Kultura a zábava
Sport a relaxace
Zimní sporty
Aktivní dovolená
Folklor a tradice
Etnografický region
Etnografický subregion
Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
Turistika a volný čas
Agroturistika
Pěší turistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Vinařská turistika
Pohádkové regiony
Lázeňství
Lázeňská zařízení
Lázeňské domy a sanatoria
Kongresová turistika
Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Ubytování a stravování
Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Gastronomické speciality
Království perníku

Dovednosti obchodníka

LYRIX Centrum, s.r.o.
Kurzy vedené nedirektivním způsobem výuky
Dovednosti obchodníka
Zaměřujeme se na systémový přístup k rozvoji obchodních dovedností, a to hlavně z hlediska dlouhodobých potřeb celé obchodní činnosti, které zabezpečují schopnost konkurence na náročném trhu. Tímto přístupem je systematické ovlivňování lidí k trvalé snaze o vlastní seberozvoj v součinnosti s budováním spolupracujícího obchodního týmu a pocitu příslušnosti k firmě tak, aby zájmy společnosti byly co nejvíce i zájmy lidí v ní a opačně.
Klíčová slova:
účinná obchodní komunikace a obchodní dovednosti, týmová spolupráce , vytváření spolupracujícího týmu, pozitivní firemní klima, učení prožitkem, aktivní seberozvoj, videotrénink, moderovaná diskuse, pozitivní ovlivňování obchodních partnerů, facilitovaná skupinová práce.
Cílová skupina:
obchodní reprezentanti firmy, obchodní zástupci
Časový program:
celkem 24-26 hod., nejlépe ve 4-6 hodinových blocích
.
Absolvováním tohoto programu mohou účastníci získat tyto dovednosti a zkušenosti:
  • Komunikační dovednosti, které vedou k pozitivnímu ovlivňování jiných
  • Růst sebedůvěry a samostatnosti v práci s klienty a v týmové spolupráci
  • Určovat a hodnotit osobní cíle ve vztahu k jiným lidem, k práci, k postavení a výkonnosti v organizaci či firmě
  • Využívat týmové spolupráce pro podporu své profesionální činnosti
  • Umět používat ty komunikační dovednosti, vedoucí k úspěšnému obchodnímu jednání
  • Využívat své přednosti, poznávat své limity a vyvarovat se opakování chyb
  • Pozitivně vytvářet a ovlivňovat týmovou spolupráci a firemní klima
..
Témata a obsah kurzu:
  • Vliv osobnosti na komunikaci, techniky sebepoznání
  • Sociálně psychologická orientace člověka a její vliv na komunikaci
  • Rozvoj sebedůvěry a odvahy v prezentaci
  • Rozvoj komunikačních standardů, pozitivní ovlivňování jiných, verbální a neverbální komunikace
  • Analýza negativních komunikačních stylů, techniky překonávání konfliktů a námitek
  • Techniky a strategie obchodní komunikace
  • Význam budování týmu pro úspěšnost firmy
  • Skupinová práce a její vliv na rozvoj komunikačních a sociálních dovedností a zkušeností
  • Skupinová dynamika a možnosti jejího pozitivního ovlivnění pro firmu
  • Souvislosti mezi lidským a profesním přístupem k lidem ve firmě
Zveřejněno 01.01.2003 v 22:15 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
ATUR ČR
Podmínky členství ATUR ČR
Aktuality
Turistické regiony ČR
Turistické oblasti ČR