HRADY A ZÁMKY HISTORICKÁ MISTA CÍRKEVNÍ PAMÁTKY PAMÁTKY UNESCO HOME PAGE HOME PAGE 15 KRKONOŠE 14 SEVERNÍ MORAVA A SLEZSKO 13 STŘEDNÍ MORAVA 12 JIŽNÍ MORAVA 11 VYSOČINA 10 VÝCHODNÍ ČECHY 09 ČESKÝ RÁJ 08 ČESKÝ SEVER 07 SEVEROZÁPADNÍ ČECHY 06 ZÁPADOČESKÉ LÁZNĚ 05 PLZEŇSKO 04 ŠUMAVA 03 JIŽNÍ ČECHY 01 PRAHA 02 OKOLÍ PRAHY PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY KONGRESOVÁ TURISTIKA AKTIVNÍ DOVOLENÁ PŘÍRODA LÁZNĚ 14 SEVERNÍ MORAVA A SLEZSKO 13 STŘEDNÍ MORAVA 12 JIŽNÍ MORAVA 11 VYSOČINA 04 ŠUMAVA 03 JIŽNÍ ČECHY
Čtvrtek 26.06.2025
 

REGION OKOLÍ PRAHY
Vyhledávací centrum
Rejstřík regionu
Databanka akcí
Dopravní přístupnost
Destinační management
Příroda a její ochrana
Biosférická rezervace UNESCO
Chráněná krajinná území
Přírodní zajímavosti
Jeskyně a propasti
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Naučné stezky
Památky a zajímavosti
Památky UNESCO
Památky a architektura
Církevní památky
Hrady a zámky
Kultura, zábava, sport
Kultura a zábava
Sport a relaxace
Zimní sporty
Aktivní dovolená
Folklor a tradice
Etnografický region
Etnografický subregion
Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
Turistika a volný čas
Agroturistika
Pěší turistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Vinařská turistika
Pohádkové regiony
Lázeňství
Lázeňská zařízení
Lázeňské domy a sanatoria
Kongresová turistika
Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Ubytování a stravování
Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Gastronomické speciality
Království perníku

Strategický plán rozvoje města Šumperka

Strategické plánování lze obecně definovat jako proces identifikace a dosahování dlouhodobých cílů.
Město Šumperk se ve Strategickém plánu rozvoje snaží nalézt odpověď na tyto otázky:
  • Kde se Šumperk aktuálně nachází ?
  • Kam chce Šumperk v horizontu strategie (v roce 2013) dospět ?
  • Jaké základní cíle si k tomu stanoví ?
  • Jakými cestami a opatřeními chce dosáhnout vytýčených cílů ?
Odpověď na první otázku, tedy na současný stav Šumperka, bude nalezena v první fázi prací, jejímž výstupem bude dokument Profil města.
Na další otázky týkající se vize, cílů a opatření budou nalezeny odpovědi v další etapě prací, které budou završeny samotným Strategickým plánem rozvoje města Šumperka.
Aby se Strategický plán rozvoje stal skutečným základem pro dlouhodobou koordinaci veřejných a soukromých aktivit, pro hospodářskou prosperitu a sociální stabilitu města, bude se při jeho přípravě na jedné straně vycházet z již připravených poznatků a analýz, na druhé straně budou identifikovány aktuální problémy města a na jejich základě formulovány strategické cíle, strategické směry dalšího rozvoje města a základní programový rámec jejich realizace.
Strategické plánování je rovněž nástrojem vytváření shody místní komunity o budoucnosti města Šumperka. Jedná se o tvůrčí proces, do kterého jsou zapojení nejen zástupci radnice, ale také podnikatelé, neziskový sektor a veřejnost.
S cílem koncentrace intelektuálního, odborného a tvůrčího potenciálu města při tvorbě Strategického plánu, doporučuje konzultant rozčlenit předmětnou problematiku do pěti problémových okruhů, pro které budou ustanoveny pracovní skupiny, do kterých se mohou zájemci z řad občanů Šumperka zapojit:
  1. Sociální prostředí a lidské zdroje
  2. Ekonomika
  3. Cestovní ruch
  4. Technická infrastruktura
  5. Životní prostředí
Význam Strategického plánu a koncepčního přístupu k řízení rozvoje města byl posílen možností čerpat podporu z fondů EU, protože Strategický plán usnadňuje nalezení klíčových projektových záměrů ve vazbě na dlouhodobé cíle rozvoje města.
Zveřejněno 31.03.2005 v 14:59 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
ATUR ČR
Podmínky členství ATUR ČR
Aktuality
Turistické regiony ČR
Turistické oblasti ČR